
Перший продукт американського бренду був випущений на ринок США навесні 1958р. Міцний лисий чоловік на кожній упаковці товару, він же моряк, асоціюється з фразою «прибирання однією лівою». Образ персонажа Містер Пропер продумували до дрібниць: щоб він вийшов сучасним, було приємно рішення запровадити такий елемент, як сережку у вухо. З моменту запуску виробництва компанія прогресивно розвивалася. Перша рекламна кампанія була випущена на TV так само в 1958р. Через 4 роки було вибрано «ім'я» моряка. Оригінальна (американське) назва звучить так «Mr. Veritably Clean, скорочено «Mr. Clean ». На території РФ «Mr. Proper », що в переклад означає« Містер Пропер ». У наступні роки фірма розширювали виробничу діяльність, займалася нарощуванням ділових зв'язків по Європі, Сходу.